2010. december 3., péntek

DVD vásárlás+Karácsonyi vakáció iconok

Voltam a média markban és nagyon sok jó filmet találtam igencsak jó árban.1000ft-ért már nagyon jókat lehet beszerezni.Tudom mindenki tölti a filmeket de vannak olyan darabok amiket eredetibe muszáj és azt hiszem ennyi pénzért meg is éri.Körbe kell nézni főleg most karácsony környékén csak úgy nyomják a jobbnál jobb ajánlatokat és az Interspar ,Tesco kínálatai is remekek azt kell mondanom.A Tescóban most sorozatok lesznek nagyon jó árban.Egyébként nagyszerű ajándék lehet ha valakinek a kedvenc sorozatából veszünk évadokat vagy esetleg mindet.

Én megleptem magam Mikulásra a kedvenc karácsonyi filmemmel a Karácsonyi vakációval ami egyszerűen fantasztikus sosem tudom megunni.Kemény 1000ft volt és a másik dolog amit kinéztem magamnak az a Bridget Jones csomag 1590-ért a Media Markban.

Hoztam is erről a filmről iconokat :-))


 christmas vocation (64 icons)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...