2011. január 5., szerda

Három a nagylány * * * *

Joaquin összes filmjét begyűjtöttem már csak még egy két igazán régi darab hiányzik.Végre sikerült ez a filmet is megszerezni igaz már megvolt csak angolul felirat  meg sehol.Bele kezdtem úgy egyszer de nem volt az igazi mert mindent nem értettem meg.Valamelyik csatornán leadták csodával határos módon én meg rábukkantam.Utálom az ő filmjeit szinkronosan sosem nézem mert egyszerűen nincs megfelelő hang a számára mert az eredeti mindent visz.Sajna most nem volt más választásom és egy kicsit megnyugtató volt hogy Selmeczi Rolandot kapta /aki egyébként az egyik kedvenc szinkronhangom volt/ de ő sem illett hozzá azt hozzá kell tennem.Egy igazán jó kis romantikus dráma ,Liv Tyler nagyon édes benne ő is akkoriban kezdte bontogatni a szárnyait na és akkor fészkelte be magát Joaq szívébe pár évre.Érdemes megnézni!
http://img.listal.com/image/1334890/600full-inventing-the-abbotts-screenshot.jpg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...