2011. február 17., csütörtök

Fekete hattyú * * * *

http://ingyenfilmek.eu/wp-content/uploads/2010/12/feketehattyu.jpgEz az egyik film amire már nagyon kíváncsi voltam.Az előzetesből én egy sokkal durvább és ördögibb filmre számítottam ehhez képest inkább egy emberi viselkedést mutatott be bár ezt most hülyén fogalmaztam.Natalie olyan tökéletesen játssza az őrületben lévő lányt hogy én azt mondom jár neki az az Oscar.A film lényege teljesen más mint amire az ember számít és pont ez a szép benne és ez volt az ami engem félre vezetett.Érdemes megnézni hogy az embert a tökéletességre való törekvés hova juttatja.

3 megjegyzés:

  1. Ezt a filmet nem akarom feliratosan megnézni.
    Megvárom szinkronosan :)

    VálaszTörlés
  2. Pedig az eredeti hangok a legjobbak..

    VálaszTörlés
  3. Igen szeretem én is eredeti hanggal nézni, csak per pillanat nincs humorom hozzá. Két napja leszedtem az And Soon the Darkness-t felirattal, de nincs kedvem nekiállni.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...