2011. február 17., csütörtök

Közösségi háló * * * *

http://www.adymuvhaz.hu/calendar/59_0_960.jpgMivel én nagy facebook fan vagyok hogy így mondjam ezért ez a film érdekel de még is csak  mostanra sikerült megnéznem.Érdekes volt látni hogy jött létre egy ilyen népszerű közösségi oldal aminek csak Európában csak 138 millió felhasználója van.Az is kiderült számomra a filmből hogy nem is annyira jó fel az alapító,ráadásul dacból és féltékenységből csinált mindent és tett be több embernek is.Viszont bátor húzás volt hogy mindent engedett a vászonra vinni még ha nem is fog kimondottan kedvelhető személyiségnek tűnni  az emberek szemében.Bár mit érdekli igazából hiszen ezzel is csak rengeteg pénzt kaszált be.Az alap ötletet viszont nekem úgy jött le a filmből hogy mégis csak lopta de egy zseni akkor is bárki bármit mondjon.Érdemes megnézni bár azért az Oscartól messze van ez is csak azért jött össze mert  a face a legnépszerűbb manapság.
Jesse hát valahogy nem tudom ezt a gyereket megszokni de az alakítása jó volt.Húha gyerek épp most néztem velem egy idős én azt gondoltam hogy 20-23 lehet.10 éves pályafutás  után  egy Oscar jelölés azért nem semmi

2 megjegyzés:

  1. Pont tegnap néztem meg, érdekes film (Fincher-től nem ez lesz a kedvencem az biztos, arra ott van a Harcosok Klubja, Hetedik), de szerintem is sokan azért nézik meg mert fent vannak a facebook-on mint ahogy te is írtad Liza. Ez a film röviden tömören arról szól, hogy lopjuk el mások ötletét, szarjunk a barátságra, végezetül a pénzről... a pénzről... a pénzről... mint minden sajnos a mai világban. Mint írtam nem tartozik majd a kedvenc filmjeim közé, de érdekesnek érdekes film volt egyszer meg lehet nézni. Az Oscartól véleményem szerint is messze van! Ha bele gondolok mekkora filmek nem nyertek oscart, és ha ez fog akkor az Oscar is egy nagy ...

    VálaszTörlés
  2. Én is pont tegnap láttam ....hát ja ez a lényege és igen sok nagyszerű film nem kapott Oscart.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...