2011. március 9., szerda

Féktelen harag * * * *

http://teddike.freeblog.hu/files/2010/10/drive-angry-movie-poster.jpgValamiért azt hittem ez egy autós film de jó nagyot tévedtem.Az autók olyan nagy szerepet nem kapnak a filmben.Néha az volt az érzésem hogy akár a Szellemlovas folytatása is lehetne mert Nicolas olyan pokoli volt de nem lövőm le a poént.Wiliam Fichtner alakítása is elég meggyőző volt ,monhatom hogy jobb mint Nicolas de valószínűleg mert Will-t még nem láttam olyan sok filmben (a Szőkésben szerettem ).Billy Burke meg nem éppen azoknak való akik imádják a Twilight Bella apukáját Charlie-t...mit tesz egy bajusz :-)
Teljesen más karakter mint az eddig megszokott és hogy nincs bajusza sokkal fiatalabbnak tűnik és ő sem egy angyal a filmben.Elég vagány lesz aki szereti a durvább,véresebb akciót nézze meg.

1 megjegyzés:

  1. Nekem nem jött be ez a film! Továbbmegyek az utóbbi évek Cage filmjei nem tetszenek! Pedig remek színész! Úgy érzem mostanában elvállal mindent fost, hogy szerephez jusson, lehet kell a pénz neki :) Nem is emlékszem mi tetszett tőle utoljára, talán a Fegyvernepper, na az még igényes film volt tőle, na meg A Trükkös fiúk.

    A régebbi filmjeiről most nem írok, van sok jó :)

    VálaszTörlés

Mondjad csak...