2011. március 10., csütörtök

Water for elephant still

4 megjegyzés:

  1. Az Alkonyat szériáról inkább nem írok (véleményem szerint csajos film, amivel nincs is baj egyszerűen nem az én műfajom), ezen kívül egy filmjét láttam az Emlékezz rám-ot a film elment, de nekem valahogy akkor sem szimpi a srác (Ti csajok viszont buktok rá :) az asszony is meg van hallva érte). Lehet, hogy a Vizet az elefántnak után változik véleményem róla mert érdekesnek tűnik maga a film az előzetes alapján, meglátjuk mit alakít benne ő.

    VálaszTörlés
  2. Hát én nagyon szeretem a Twilight-ot könyvben és filmben egyaránt.Robert megfogott de számomra a színészet a lényeg sosem érdekel hogy ki mennyire jó pasi én annál sokkal nagyon film fanatikus vagyok.Csak azért kedvelni valakit mert jól néz...hát az nagy butaság.Szerintem van Robert-ben valami amitől jó színész.Láttam tőle a Kicsi hamvakat is azt is ajánlom és a Haunted airman na igen ott is látszik hogy van tehetsége.A Bel Amira is kíváncsi leszek azt is olvastam könyvben és elég érdekes.Voltam kint a forgatáson láttam is (úgy két méterre állt)őt de sokkal jobban érdekelt hogy magát a film forgatást lássam és fényképezni szerettem volna de nem jött össze mert sikerült mindig a belső forgatásnál ott lenni.
    A vizet az elefántnak mindenképpen nézős mert Reese szerepel benne és könyvben is érdekel.

    VálaszTörlés
  3. Igazad van mindenben amit leírtál, és értelek is!
    Mondjuk én is inkább beszélgetnék Tarantinóval mint ott ájuldoznék, hogy látom (azért egy közös fotónak örülnék :D ). Vagy ha lenne rá lehetőségem szívesebben megnézném munka közben, na az nem mindennapi élmény lenne számomra!

    Jaj nem akartalak ám megbántani a Twilight-al!
    Nekem nem jön be oszt ennyi, de nem is fikázom!

    VálaszTörlés
  4. Ó ugyan nem lehet ilyennel megbántani nem tetszhet mindenkinek minden,mindenkinek van saját véleménye.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...