2011. április 16., szombat

Sikoly 4 * * * *

http://www.sg.hu/kep/2010_05/s4.jpgNem fűztem nagy reményeket hozzá mert már a Sikoly harmadik része sem fogott meg igazán de azért furdalt a kíváncsiság meg gondoltam akkor is jó buli lesz ilyen filmet megnézni moziban..meg ingyen is volt.Sokkal jobb volt mint amire számítottam persze azért voltak idegesítő és nevetséges jeleneteket de ezt már meg szokhattuk.Olykor hátra ugrottam a székben olyan hirtelen jött a gyilkos és talán most volt először az hogy tényleg nem tudtam ki is az valójában.A színészek jók voltak (Hayden Panettiere eredeti hangján meg lepődtem ,tök jó) bár Neve kicsit már olyan volt mint aki azt mondta volna végig magában "Igen megint Sikoly,megint Sidney megint ez a szerep igen megint meg akar gyilkolni) olyan fásultam csinálta de kicsit mindegyik részben ilyen volt.Megdöbbentett hogy Courtney Cox  kicsit plasztikázta az arcát főleg  a száját ahogy láttam ami nagyon nem áll neki jól,nagy hiba volt.A szinkron csak elcseszte volna az egész filmet.Ajánlom mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. Mondjuk sok reményeket én sem fűzök a 4-ik részhez első k.... jó a többi nekem sem jött be. Majd meglátom ha megnézem, mindenesetre kíváncsivá tettél. És még egyszer grat a jegyekhez!

    VálaszTörlés

Mondjad csak...