2011. május 21., szombat

Karib tenger kalózai 4 * * * *

http://mosaictv.hu/upload/files/Pirates_of_the_Caribbean_On_Stranger_Tides-535x401.jpgNekem idén ez a legvárósabb filmek között volt de nem ezt az eredményt vártam.Azt hiszem ez volt a leggyengébb rész és pont ezért csak 4 csillagos.Hiányzott belőle Keira és Orlando.Az új szereplők nekem annyira nem jöttek be és még Penelope Cruz sem volt az igazi mintha túl játszotta volna a szerepét.Johnny kifogástalan mint mindig és a többi állandó szereplő is vitte a filmet.Számomra kellemetlen volt a 3D és csak abban adták szóval el is álmosodtam rajta pont ezért,nem jó háromdimenziósba és nekem amúgy sem jön be mert megfájdul a szemem meg a fejem tőle.Mindent összevetve érdemes megnézni mivel szórakoztató de gyengébb mint az előző részek de ez csak az én véleményem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...