2011. június 3., péntek

Másnaposok 2 * * * *

http://www.gamestar.hu/apix_collect/1105/the-hangover-part-2/the-hangover-part-2_screenshot_20110509113536_original.jpgAz első rész tetszett bár volt benne undorító jelenet de azt elviseltem mondjuk jó vígjáték volt.Gondoltam a második is jó lehet de nem így.Ahogy néztem folyamatosan az volt az érzésem hogy ezt már láttam.A legtöbb lényeges momentuma a filmnek teljesen ugyanaz volt még a szöveg is.Mintha a forgatókönyvből csak kiradíroztak volna pár mondatot és és újat írtak.Ennél azért többet vártam ,mintha az első lemásolták volna csak másik helyszínre tették.Most komolyan Justin Bartha miért nem volt megint benne a sok hülyeségben?Megint kimaradt belőle persze mert a három bari mindig összetart és akkor már ezt a szöveget sem tudták volna bele tenni.Könyörgöm....Négy csillag azért mert az első résznek is annyit adtam és ez ugyanolyan .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...