2011. július 20., szerda

A hitetlen * * *

http://2.bp.blogspot.com/_lVsR7e8VsvM/TH6kbKzFd4I/AAAAAAAAYZ4/iJ5UWTs-QAg/s1600/Believerposter.jpgMint már írtam Ryan filmjeit néztem meg mostanában ezért minden bejegyzés most róla fog szólni.Ez egy fiúról szól aki zsidó de rasszista ,kicsit el van tévelyedve.Ez a téma nálam kényes mert nagyon nem szeretem az ilyet sosem tudtam megérteni mire volt jó ez az egész holocaust .Jó értem persze mert olvastam és tanultam róla láttam filmeket,de hogy valaki mint ez a Hitler egy elmebeteg,kisebbség komplexusban szenvedő,szívtelen,irigy és gonosz lény ennyi embert a befolyása alatt tudott tartani és elérte a célját azt nem ,nem tudom megérteni.Ryan itt is fantasztikus és még csak 21 éves volt,ha akkor látom ezt a filmet már rég a kedvenceim között lenne.Itt is jelölték őt valamilyen díjra .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...