2011. július 23., szombat

Tőrés * * * *

http://www.celuloidesensujugo.com/wp-content/uploads/fracture_.jpgTe jó isten hogy a google miket dobott ki képekben mikor beírtam az angol nevét,olyan csonttöréseket húh.
A lényeg hogy ez egy nagyon izgalmas film és a színészek kiemelkedőek.Persze Anthony Hopkins az egyik legnagyszerűbb színész,van benne valami ördögi az már biztos.Ryan Gosling is remek ,Billy Burke sokat nem volt benne de őt is kiemelném.A történet jól indult végig jó de a vége nekem túl egyszerű lett,valami sokkal cselesebb dolgot vártam.Viszont jó elő tudták adni,addig nem is gondoltad volna mert annyira rámásztak a fegyver témára hogy elterelődött a film elejéről a figyelmed.Valamin azért megakadtam mivel nem is rémlik Billy hogy vette fel a fegyvert a földről vagy miért ezt nekem még mindig homály fedi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...