2011. július 20., szerda

Új kedvencem-Ryan Gosling

http://celebrities.biteus.org/wp-content/uploads/2007/10/ryan-gosling-talks-about-his-breakup-with-rachel-mcadams.jpgMiután a Szerelmünk lapjait megnéztem rájöttem hogy Ryan nagy tehetség és hihetetlen hogy ezt eddig nem vettem észre.Igaz szinte alig láttam tőle valamit ,nem volt miből értékelnek.Kivételes,olyan érzelmeket visz a vászonra .....na az ilyen színészeket szeretem,akik megmozgatnak az emberben valamit és elhitetik vele hogy ők így éreznek.Nehéz megfogalmazni de ez a lényeg.Benne is van valami  ami minden egyes szerepében benne van és a legtöbb kedvenc színészem ilyen.talán magukból egy kis darab.Magáról Ryanről még sok mindent nem tudtam meg de az hogy állatvédő az jó pont,laza nagyon laza ahogy láttam és vicces,bár sosem számított nekem hogy egy színész a magánéletében mit csinál mert az nem tartozik rám.Egyébként szakállal nagyon hasonlít Ryan Reynoldsra.Majdnem az összes filmjét letöltöttem és haladok.

2 megjegyzés:

  1. A Törést láttad abban is Ryan szerepel Anthony Hopkinsal (szerintem az is jó film).

    VálaszTörlés
  2. Pont most néztem meg majd írok róla.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...