2011. október 15., szombat

Nyertem-Elhurcolva * * *

http://mozinezo.hu/mn/wp-content/uploads/2011/04/Elhurcolva_B1_Preview.jpgBevallóm  bírom Taylort és tetszett az előzetes  de nem rohanok miatta a moziba,attól még messze van és van egy olyan érzésem hogy nem is fogok.Persze a Breaking Dawn egészen más tészta :-)
 Számomra egy egyszer nézhető akcióthriller ,bár a thriller lehet erős túlzás.Volt az első húsz percben egy pont amikor majdnem bealudtam ,de utána sikeresen felpörögtek az események és  végig fenn tartott.Ami először szemet szúr az a főszereplő csaj Lily Collins (azt hiszem) szemöldöke,végig ez volt a sógornőmmel a téma mert hát HOGY EZ HOGY,nem is értettük.A lényeg hogy egyszer nézhető .Az  utolsó pár percben Dermot Mulroney is megmutatkozik bár az arca nem látszik teljesen de én felismertem én is,azért mindjárt lecsekkolom hogy tényleg ő volt.Sigourney Weaver is meglepetés volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...