2011. március 28., hétfő

Bazi nagy görög lagzi * * * * *

http://filmtrailer.hu/wp-content/uploads/bazi_nagy_gorog_lagzi_poszter.jpgEzért a filmért nagyon oda vagyok.Akármikor leadják én megnézem hiszen olyan romantikus és vicces.Nia és John remek páros és imádni valóak (ezt a szót is sokszor használom).Kíváncsi lennék én is egy ilyen görög családra meg úgy alapból érdekes lehet más ország kultúráját,szokásai,dilijeit megismerni.Jó van olyan is amelyikre nem lennék kíváncsi de a görög,amerikai,olasz,spanyol,angol igazán érdekel.Ebből a filmből még volt egy sorozat is ami azt hiszem maximum egy évadot élt meg és adták az RTLKlubbon is amit természetesen néztem.Nekem tetszett csak egy gond volt vele hogy John Corbett-en kívül mindenki szerepelt benne..csak ő nem vállalta.Elviseltem volna több évadon át mert szórakoztató volt.Tehát a film hatalmas és hú most látom az IMBD-én Nia írta a forgatókönyvet is.Wow

1 megjegyzés:

  1. Én úgy tudom Nia Vardalos saját történetét írta meg és eredetileg színdarabnak szánta azt, majd jött Tom Hanks felesége, akinek nagyon tetszett a darab, és ő meggyőzte férjét Tom-t és Nia Vardalost, hogy film legyen belőle, sőt még Niat arról is, hogy ő maga játssza el a főszerepet. Nem akarok okoskodni, csak ha jól emlékszem volt erről szó a tv-ben akkortájt mikor a film premierje volt, ebből rémlik valami.
    Egyébként aranyos kis film!

    VálaszTörlés

Mondjad csak...