2011. március 28., hétfő

Álomháború * * *

http://filmadatbazis.hu/images/default/mov_9332.jpgÚgy tűnt kicsit Sin City-s akart lenni de azért attól messze van.Az első 15 percben minden jól ment értettem aztán elveszítettem a fonalat.Mikor megtaláltam jó volt de azért nem kötött le annyira amennyire kellett volna.Aztán a vége felé az a fonal elszakadt megint nem értettem mi van.Kissé zavaros a film,poén hú arra nem is emlékszek hogy lett volna benne akár egy is.Valahogy többet vártam de helyette zagyvaságot kaptam.Azt mondom egyszer nézhető...nagyobb a füstje mint a lángja

2 megjegyzés:

  1. Hát én kb. 30-40 percig bírtam ki, végül is Delete lett a dologból, az én stílusomtól nagyon messze áll ez a látványra hajazó film vagy mi akar lenni!

    VálaszTörlés
  2. Na ugye akkor nem velem van a baj hanem a filmmel.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...