2011. március 28., hétfő

Ébredj velünk * * * *

http://tutimozi.com/wp-content/uploads/2011/03/mb9jhjinyx7hfm1jgoki.jpgNagyon kíváncsi voltam erre a filmre és nem csak azért mert nyertem rá jegyet (nem tudtam elmenni) hanem mert az előzetese is szórakoztató volt és a színészeket is bírom.Nem okozott csalódást jól mulattam rajta és a színészek is remek alakítást nyújtottak.Néha kicsit Bridget Jones-os aki nem a szerelmet hanem a melót teperi meg néha Ördög pradás .Harrison Ford mindig is kicsit közömbös volt számomra (kb. 8 filmjét láttam ) de most már tényleg meg is kedveltem.Sok kritikát olvastam hogy jaj kire hasonlít Harrison ezzel a karakterrel és olyan hülyeségeket is olvastam hogy House meg még volt valami baromság.Én olyan   sok filmjét nem láttam de mégis meg tudom állapítani hogy ez olyan Harrison-os,az eddig általam látott filmjei között mindegyikben megtalálható nagyjából ez a mogorva jellem  és kezdhetném a sort Indiana Jones-al.Kissé sok a szó ismétlésem de őszintén nem érdekel nem vagyok profi író tehát megtehetem .Rachel McAdams aranyos volt bár még számomra ő is a közömbös táborba tartozik,pedig egy csomó jó filmet láttam már tőle.Diane Keaton na rajta mindig tudok nevetni igazi komika ,imádni való.
Aki egy kis szórakozásra vágyik nézze csak meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mondjad csak...