2011. március 10., csütörtök

Esti mesék * * * *

http://www.tribute.ca/tribute_objects/images/movies/Bedtime_Stories/BedtimeStories.jpgFurcsa de még nem láttam ezt a filmet végig mivel egyszer egyik késő este belealudtam az elejébe és utána valahogy elkeveredett.Ma a fiammal filmeket keresgéltünk mit is nézhetne meg (sok javaslatom volt) aztán mivel szereti Adam Sandlert gondoltam ez biztos jó lesz neki.Közben és is néztem és igazi Sandler vígjáték azzal a megszokott humorral.Ő az a színész akit a gyerekekkel már hamar meg kell ismertetni mert mintha rájuk szabták volna.Idétlen és ez tetszik nekik na meg nekünk is felnőtteknek.

2 megjegyzés:

  1. Ha már a gyerekeket említetted vele kapcsolatban, az Apafej nagy kedvencem tőle meg a Nászok ásza, igaz az utóbbi már a felnőttebb gyerekeknek készült :)

    VálaszTörlés
  2. Hát igen az Apafej azt hiszem a legjobb.Csak egy rossz filmet láttam és az a Zolan vagy mi volt már nem emlékszem mert annyira rossz volt.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...