2011. március 19., szombat

Spartacus-Az aréna istenei

Mnt már írtam nyertem jegyeket a premier előtti vetítésre ahol két részt adtak le az HBO jóvoltából.Gladiátorok is volt akik egy kis bemutatót tartottak meg lehetett velük fotózkodni is amit kihagytunk hiszen családos asszonyok nem mehetnek haza olyan fényképekkel amiket félmeztelen hapsikkal pózolnak és még ha poén lett volna az urak ezt nem értették volna meg(fordított esetben talán én sem) .Én beálltam a jegyekért a sógornőm meg eledelért.Miután megvette szólt és akkor jutott nekem is eszembe hát az egyik ajándék az hogy kapunk ingyen menüt.BASZTIKULI....
A sorozatról csak annyit hogy az előző évadot nem láttam de nem is számított mert ez előzmény ez az egész évad.Egyszerűen remek lett volna DE itt a nagy de rettentően bosszantott hogy a 40 percből 20 perc szex így számomra nézhetetlen.Pedig komolyan mondom a történet és a sok harc ami erőszakos véres és olykor sokkoló pont olyan amilyennek lennie kell de számomra elcseszték.Állítólag a másik évadban fele ennyi sem volt.Úgy utálom az ilyet.
A film végén kaptunk posztert is ami már nem tehetek ki a falamra....és persze beváltottuk a menü kuponokat és végig a városon popcornal és üdítővel a kezünkbe utaztunk haza (metró+villamos+busz) poénos este volt.

3 megjegyzés:

  1. Van egy olyan érzésem, hogy többet ért számodra a kikapcsolódás (a sógornőddel) meg a popcorn, mint a film maga :)

    VálaszTörlés
  2. Mert túl sokat fecsegek miii?Jól elvagyunk mindig amikor elmegyünk csak mivel a sorozat fele unalmas volt el kellett ütni valahogy az időt..

    VálaszTörlés

Mondjad csak...