2011. március 19., szombat

Piranha 3D * * *

http://premierfilmek.freeblog.hu/files/2010/07/piranha3d_poster_7.jpgÚgy volt hogy ezt a filmet egyszer elkezdtem de max.15 percet néztem és elég is volt na meg a felirat is csúszott (utólag kiderült szerintem nem is kellett volna nagy angol tudás hozzá).Tehát éppen kapcsolgattuk a tévét és piranyákat mutattak erre mondja a párom van valami új film állítólag jó.Mondtam igen hát meg is van és már szinkronos formában .Az első benyomásom megint nyert mert nem tetszett.Túl sok a meztelen lotyó benne ami számomra unalmas ,jó sok művér elfogyhatott,kissé túlzásokba estek.Egy két jó jelenet volt benne de semmi extra.Az eredeti nekem sokkal jobban tetszett amit 80-as években láttam alábeszélősen vagy talán a 90évek elején(persze nem akkor jelent meg de mire hozzánk Magyarországra  eljutottak a filmet az évekbe telt).Mondjuk azt hogy egyszer nézhető!!

1 megjegyzés:

  1. Jót szórakoztam rajta, de azt hiszem többször nem nézem meg! Egyszer nézhető, ahogyan te is írtad.

    VálaszTörlés

Mondjad csak...