2011. március 16., szerda

Rob Lowe nem veheti át Sheen helyét

A lényeg annyi hogy Rob jelenlegi sorozatának a producere nem engedi el.Én személy szerint örülök mert nem szeretnék senki sem a helyére.A Két pasi és egy kicsi az egyik kedvenc vígjáték sorozatom és Sheen jól elcseszte.Jelenleg az egész net róla szól,szinte minden oldalon találok róla friss cikket vagy képet,viccet stb.Na de ennyi évad után lecserélni egy másik arcra ugyanazt a karaktert...ez nem a Barátok közt.Az ilyet nem szeretem akkor inkább öljék meg Charliet a sorozatban vagy bánom is én de más nem játssza.A többi színész is elég mulatságos nincs velük gond vinnék  a sorozatot ők is de nehéz lesz megszokni.Buta buta Sheen...

2 megjegyzés:

  1. Charlie Sheen a 90-es évek közepéig nagy sztárnak számított, azóta sajna csak a botrányairól híres, egyébként az általad említett a sorozatot bár nem nézem rendszeresen, de el-el kapom néha és azt kel mondjam, hogy tetszik (egyszer letöltöm az évadokat és neki esek, sorozatot úgy szeretek nézni, hogy nulla reklám és 2-3 rész naponta)! Rob Lowe azért kisebb névnek számít szerintem mint Sheen. Egyébként igazad van a szerepcserével kapcsolatban!

    VálaszTörlés
  2. Én is úgy szeretem hogy reklám nélkül..jó pár sorozatot néztem már végig.Viszont amikor otthon vagyok és tudom hogy este 19:20kor megy akkor nézem hiába van reklám mert nem birom ki hogy ne nézzem meg és nem csak erre a sorozatra értem.Kissé sorozat fanatikus vagyok ez a probléma

    VálaszTörlés

Mondjad csak...